ZASADY UCZESTNICTWA

Projekt "Marka Sukcesu"" stawia na przedsiębiorczość, nieszablonowość podejścia do zarządzania biznesem, otwartość na zmiany i jakościowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem. Przystąpić do niego może każda firma, która szuka niestandardowych sposobów na rozwój, kompleksowości w zakresie wsparcia marketingowo-sprzedażowego, zdaje sobie sprawę, że w wielu kwestiach warto zaufać zaangażowanym małym firmom, reprezentowanym przez specjalistów marketingu i sprzedaży – Opiekunów Marki.

Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który będzie dla nas informacją o Państwa zainteresowaniu współpracą z nami. Po pierwszym wspólnym spotkaniu przedstawimy Państwu założenia naszych działań i po akceptacji pomysłów i budżetu rozpoczniemy wspólne prace nad "budowaniem" państwa marki sukcesu.

W pierwszym miesiącu wdrożenia programu "Marka Sukcesu", czyli w dniach od 15.01-20.02.2019 spośród nadesłanych wniosków wybierzemy cztery. Wyniki ogłosimy do dnia 10 marca 2019 r. W wybranych firmach przeprowadzimy BEZPŁATNY audyt jakościowy w zakresie zarządzania/marketingu/sprzedaży, opiszemy nasze spostrzeżenia, zaproponujemy rozwiązania i przekażemy "na ręce" właścicieli firmy. Wysunięte wnioski z pewnością będą przydatne we wdrażaniu nowych rozwiązań, zwiększeniu efektywności pracy czy też realizacji innych celów biznesowych. Wnioski z działań opiszemy na stronie marka sukcesu.pl ( nie podając prawdziwych danych uczestniczących w projekcie firm).

Podczas realizacji wyznaczonych zadań, Opiekun Marki kierować się będzie KLUCZOWYMI ZASADAMI:

  1. POUFNOŚCI DANYCH - wszelkie ustalenia między firmą, a opiekunem, a także wnioski szczegółowe z przeprowadzonych działań pozostają tylko do wglądu zainteresowanych stron.
  2. NIESZABLONOWOŚCI - małe i średnie firmy podchodzą sceptycznie do agencji marketingowych tylko dlatego, że powstaje ich coraz więcej, a poziom obsługi spada. Na kampanie reklamowe firmy przeznaczają ogromne pieniądze, a efekty są niewidoczne, gdyż założone w działaniach cele nie są w 100% spójne z potrzebami, potencjałem i możliwościami. Dodatkowo przygotowywane kreacje nie wyróżniają się wśród konkurencji, a realizowane akcje opierają się na "szablonach". Opiekun marki proponuje działania sprawdzone, ale i też takie, które wyróżniają się na tle innych, proponowanych przez konkurencję.
  3. SZCZEGÓŁOWOŚĆI - przeprowadzana analiza jest przede wszystkim kompleksowa, gdyż dotyczy np. systemu motywacji zespołu, narzędzi pracy handlowców, budżetu marketingowego czy też używanego oprogramowania handlowego. Zakres audytu ustalany jest z firmą na pierwszym spotkaniu.
  4. RZETELNOŚCI - przeprowadzona analiza oparta jest na doświadczeniu i wiedzy Opiekuna Marki w kwestii funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, wykonywana jest w sposób szczegółowy, z pełnym zaangażowaniem i przy zachowaniu poufności.
  5. KOMUNIKACJI - pomysłowość i przedsiębiorczość w wykonaniu małych i średnich firm jest motorem gospodarki, niejednokrotnie jednak nieumiejętnie prowadzonym. Wsparcie w realizacji założeń strategicznych to rola Opiekuna Marki.
  6. WIARYGODNOŚCI - brak stanowisk specjalistów ds. PR/ marketingu, koordynatora sprzedaży to często zjawisko w małych i średnich firmach. W tym miejscu pojawia się Opiekun Zewnętrzny, który w przeciwieństwie do innych doradców tego pokroju jest zainteresowany poznaniem firmy szczegółowo od wewnątrz i zaproponowaniem najlepszych rozwiązań, ale w racjonalnej cenie.

ZASADY I WARUNKI WSPÓŁPRACY - CZYLI JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU

  1. Należy zapoznać się z informacjami szczegółowymi dotyczącymi projektu, regulaminem oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie projektu lub wysłać do nas wypełniony plik, który można pobrać tutaj. Zachęcamy do przedstawienia zasadnej argumentacji wyboru do projektu właśnie Państwa firmy, o którą pytamy w jednym z pól formularza zgłoszeniowego.
    Wniosek zgłoszeniowy można wypełnić na dwa sposoby:
    • za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.markasukcesu.pl.
    • w pliku PDF udostępnionym na stronie internetowej www.markasukcesu.pl, który następnie należy przesłać na adres rejestracja@markasukcesu.pl lub listem Studio Marki Brandsoul sp. zo.o., ul. Warszawska 39/41 pok 18, 61-028 Poznań.
  2. Należy przygotować się do spotkania z Opiekunem Marki, gdyby to właśnie Państwa firma została zaproszona do projektu. Należy przygotować należy informację o celach jakie pragną państwo zrealizować, o problemach z jakimi boryka się firma lub o pomysłach związanych z wdrożeniem nowych koncepcji. Im więcej informacji nam Państwo przekażą i czasu poświęcą, tym w większej ilości kwestii będziemy mogli wspomóc firmę.
  3. Należy wydelegować pracownika odpowiedzialnego za kontakt z Opiekunem marki, dopełnić formalności związanych z podpisaniem umowy, a także umożliwić nam realizację założonych zadań i współpracować z nami na każdym etapie analizy marki.

W przypadku pytań dotyczących programu, opiekun marki jest do Państwa dyspozycji od pn-niedz w godzinach:

8:00-20:00 pod numerem +48 668 027 012, lub całą dobę pod e-mailem : kontakt@markasukcesu.pl

button kontakt

button kontakt

 Zostań Marką Sukcesu!

Sprawdź dlaczego warto
przystąpić do programu.

 Zostań Marką Sukcesu!

Sprawdź dlaczego warto
przystąpić do programu.

 Formularz zgłoszeniowy

Przed wypełnieniem formularza
zapoznaj się z regulaminem.

button wypelnij

 Formularz zgłoszeniowy

Przed wypełnieniem formularza
zapoznaj się z regulaminem.

button wypelnij

 Kontakt z opiekunem marki

 +48 668 027 012
 kontakt@brandsoul.pl

 Kontakt z opiekunem marki

 +48 668 027 012
 kontakt@brandsoul.pl

BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates

    © brandsoul.pl - agencja reklamowa Poznań

  

    © brandsoul.pl

Design by: Studio marki - Brand Soul.   

Design by: Studio marki - Brand Soul.
Wdrożenie: perfekcyjneStrony.pl