Jak wziąć udział w programie?

Projekt „Marka Sukcesu” stawia na przedsiębiorczość, nieszablonowość podejścia do zarządzania biznesem, otwartość na zmiany i jakościowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem. Przystąpić do niego może każda firma, która szuka niestandardowych sposobów na rozwój, kompleksowości w zakresie wsparcia marketingowo-sprzedażowego, zdaje sobie sprawę, że w wielu kwestiach warto zaufać zaangażowanym małym firmom, reprezentowanym przez specjalistów marketingu i sprzedaży – Opiekunów Marki.

Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który będzie dla nas informacją o Państwa zainteresowaniu współpracą z nami. Po pierwszym wspólnym spotkaniu przedstawimy Państwu założenia naszych działań i po akceptacji pomysłów i budżetu rozpoczniemy wspólne prace nad „budowaniem” państwa marki sukcesu.

W pierwszym miesiącu wdrożenia programu „Marka Sukcesu„, czyli w dniach od 15.01-20.02.2019 spośród nadesłanych wniosków wybierzemy cztery. Wyniki ogłosimy do dnia 10 marca 2019 r. W wybranych firmach przeprowadzimy BEZPŁATNY audyt jakościowy w zakresie zarządzania/marketingu/sprzedaży, opiszemy nasze spostrzeżenia, zaproponujemy rozwiązania i przekażemy „na ręce” właścicieli firmy. Wysunięte wnioski z pewnością będą przydatne we wdrażaniu nowych rozwiązań, zwiększeniu efektywności pracy czy też realizacji innych celów biznesowych. Wnioski z działań opiszemy na stronie marka sukcesu.pl ( nie podając prawdziwych danych uczestniczących w projekcie firm).

Podczas realizacji wyznaczonych zadań

Opiekun Marki kierować się będzie KLUCZOWYMI ZASADAMI:

POUFNOŚCI DANYCH

wszelkie ustalenia między firmą, a opiekunem, a także wnioski szczegółowe z przeprowadzonych działań pozostają tylko do wglądu zainteresowanych stron.

NIESZABLONOWOŚCI

małe i średnie firmy podchodzą sceptycznie do agencji marketingowych tylko dlatego, że powstaje ich coraz więcej, a poziom obsługi spada. Na kampanie reklamowe firmy przeznaczają ogromne pieniądze, a efekty są niewidoczne, gdyż założone w działaniach cele nie są w 100% spójne z potrzebami, potencjałem i możliwościami. Dodatkowo przygotowywane kreacje nie wyróżniają się wśród konkurencji, a realizowane akcje opierają się na „szablonach”. Opiekun marki proponuje działania sprawdzone, ale i też takie, które wyróżniają się na tle innych, proponowanych przez konkurencję.

KOMUNIKACJI

pomysłowość i przedsiębiorczość w wykonaniu małych i średnich firm jest motorem gospodarki, niejednokrotnie jednak nieumiejętnie prowadzonym. Wsparcie w realizacji założeń strategicznych to rola Opiekuna Marki.

SZCZEGÓŁOWOŚĆI

przeprowadzana analiza jest przede wszystkim kompleksowa, gdyż dotyczy np. systemu motywacji zespołu, narzędzi pracy handlowców, budżetu marketingowego czy też używanego oprogramowania handlowego. Zakres audytu ustalany jest z firmą na pierwszym spotkaniu.

RZETELNOŚCI

przeprowadzona analiza oparta jest na doświadczeniu i wiedzy Opiekuna Marki w kwestii funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, wykonywana jest w sposób szczegółowy, z pełnym zaangażowaniem i przy zachowaniu poufności.

WIARYGODNOŚCI

brak stanowisk specjalistów ds. PR/ marketingu, koordynatora sprzedaży to często zjawisko w małych i średnich firmach. W tym miejscu pojawia się Opiekun Zewnętrzny, który w przeciwieństwie do innych doradców tego pokroju jest zainteresowany poznaniem firmy szczegółowo od wewnątrz i zaproponowaniem najlepszych rozwiązań, ale w racjonalnej cenie.

Chcesz dołączyć do programu Marka Sukcesu?
Zapisz się wypełniając nasz formularz