Opiekun Twojej marki

Pomysłodawcą, a zarazem Opiekunem Marki jest Agnieszka Śliwka, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, urodzona pracoholiczka i pasjonatka pracy w sprzedaży i marketingu, właścicielka w firmie Studio Marki Brandsoul.

Od wielu lat współpracuje z Klientami zewnętrznymi (Kontrahenci, Klienci, Partnerzy) jak i wewnętrznymi (Pracownicy) w małych i średnich firmach z różnych branż, dzięki czemu udało jej się pozyskać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ludźmi, marketingiem i sprzedażą, kreowania wizerunku, prowadzenia szkoleń, rekrutacji, wdrażania nowych marek na rynek czyli kompleksowej opieki nad rozwojem i funkcjonowaniem firm.

Agnieszka Śliwka - Stachowiak

``Jeśli jesteś ``dobrą piłką``, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz``.

Tristan Bernard

Podczas 10 lat pracy

udało jej się pozyskać cenną wiedzę i praktykę w zakresie:
  • Profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
  • Tworzenia i prowadzenia szkoleń i prezentacji dla Klientów i Partnerów biznesowych
  • Przygotowywania ofert, cenników, kosztorysów, media planów, planów marketingowych, rozbudowanych raportów sprzedażowych i marketingowych oraz wiele innych niezbędnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa dokumentów.
  • Zarządzania działem sprzedaży i marketingu (organizacja administracyjna działów, ustalanie planów i ich realizacja, delegacja zadań i uprawnień, tworzenie i wykorzystywanie narzędzie niezbędnych do realizacji planów, rozwój terytorialny itp.)
  • Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (rekrutacja, szkolenia, coaching, rozmowy oceniające, oceny okresowe, motywowanie itp.)
  • Sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej (obsługa Klienta korporacyjnego i detalicznego w wielu branżach oraz koordynacja pracy działu sprzedażowego).
  • Realizacji projektów marketingowych i informatycznych (kampanie internetowe, tworzenie sklepów internetowych, stron, platform, zarządzanie projektami interaktywnymi, praca na wielu programach do zarządzania relacji z Klientami, zarządzania projektami i handlowymi) itp.
  • Wdrażania na rynek marek od podstaw (koncepcja i założenia, narzędzia realizacji, ramy czasowe, budżet, plany realizacji, wdrożenie działań i ich monitorowanie, rozwój).
  • Odświeżanie wizerunku marek już istniejących (analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, proponowanie działań, kreowanie pomysłów, budżetowanie, realizacja, badanie efektywności)
  • Prowadzenia akcji o charakterze społecznym (organizacja wystaw i eventów)
  • Szeroko pojętej komunikacji na różnych szczeblach zarządzania w firmach.

Pracowała z takimi markami jak:

W swojej prasy stawia przede wszystkim na:

  • 1
    RZETELNOŚĆ

    każda marka to indywidualny projekt do którego realizacji podchodzi z pełnym zaangażowaniem, swoje wnioski opiera na obserwacji i doświadczeniu, jakie udało jej się nabyć podczas 10 letniej pracy z wieloma firmami.

  • 2
    KLIENTA

    ``Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel każdej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku.`` Peter Drucker

  • 3
    KOMPLEKSOWOŚĆ

    proponuje państwu przeprowadzenie analizy w najważniejszych obszarach działania firmy, aby móc tym samym zaproponować kompleksowe rozwiązania poprawy kondycji, wdrożenia nowatorskich rozwiązań itp.

  • 4
    SKUTECZNOŚĆ

    działa efektywnie i mierzy skuteczność realizowanych działań.

  • 5
    PERFEKCJA

    dąży do doskonałości, uczy się na błędach, by móc razem z Państwem uczestniczyć w narodzinach i rozwoju ``marki sukcesu``.

  • 6
    SOLIDNĄ WSPÓŁPRACĘ

    dzięki rzetelnym współpracownikom – małym, dynamicznie prosperującym firmom jest terminowo, zaangażowana, pomysłowa i proponuje nieszablonowe rozwiązania w atrakcyjnej cenie.

Wyróżnienia

  • Certyfikat ze znajomości programu KADRY I PŁACE PREMIUM – poziom średniozaawansowany
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
  • Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń „Profesjonalista rynku pracy” – Zarządzanie i przywództwo, Analiza profilu Klienta pod katem zatrudnienia, Umiejętności interpersonalne w miejscu pracy.
  • Zaświadczenie ukończenia Szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta”.
  • Certyfikat ukończenia kursu dla Konsultantów Telesprzedaży i Telemarketingu – Eniro Polska.
  • Certyfikat ukończenia Szkolenia internetowego- Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Chcesz dołączyć do programu Marka Sukcesu?
Zapisz się wypełniając nasz formularz