POMYSŁODAWCA
Pomysłodawcą, a zarazem Opiekunem Marki jest Agnieszka Śliwka, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, urodzona pracoholiczka i pasjonatka pracy w sprzedaży i marketingu, właścicielka w firmie Studio Marki Brandsoul.
Od wielu lat współpracuje z Klientami zewnętrznymi (Kontrahenci, Klienci, Partnerzy) jak i wewnętrznymi (Pracownicy) w małych i średnich firmach z różnych branż, dzięki czemu udało jej się pozyskać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ludźmi, marketingiem i sprzedażą, kreowania wizerunku, prowadzenia szkoleń, rekrutacji, wdrażania nowych marek na rynek czyli kompleksowej opieki nad rozwojem i funkcjonowaniem firm.
Podczas 10 lat pracy udało jej się pozyskać cenną wiedzę i praktykę w zakresie:
- Profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
- Tworzenia i prowadzenia szkoleń i prezentacji dla Klientów i Partnerów biznesowych
- Przygotowywania ofert, cenników, kosztorysów, media planów, planów marketingowych, rozbudowanych raportów sprzedażowych i marketingowych oraz wiele innych niezbędnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa dokumentów.
- Zarządzania działem sprzedaży i marketingu (organizacja administracyjna działów, ustalanie planów i ich realizacja, delegacja zadań i uprawnień, tworzenie i wykorzystywanie narzędzie niezbędnych do realizacji planów, rozwój terytorialny itp.)
- Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (rekrutacja, szkolenia, coaching, rozmowy oceniające, oceny okresowe, motywowanie itp.)
- Realizacji projektów marketingowych i informatycznych (kampanie internetowe, tworzenie sklepów internetowych, stron, platform, zarządzanie projektami interaktywnymi, praca na wielu programach do zarządzania relacji z Klientami, zarządzania projektami i handlowymi) itp.
- Wdrażania na rynek marek od podstaw (koncepcja i założenia, narzędzia realizacji, ramy czasowe, budżet, plany realizacji, wdrożenie działań i ich monitorowanie, rozwój).
- Odświeżanie wizerunku marek już istniejących (analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, proponowanie działań, kreowanie pomysłów, budżetowanie, realizacja, badanie efektywności)
- Prowadzenia akcji o charakterze społecznym (organizacja wystaw i eventów)
- Sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej (obsługa Klienta korporacyjnego i detalicznego w wielu branżach oraz koordynacja pracy działu sprzedażowego).
- Szeroko pojętej komunikacji na różnych szczeblach zarządzania w firmach.
Pracowała z takimi markami jak: GOOD FOOD, JOTA, BOTIR, AGENCJA INWESTYCYJNA, EMEF, METROTILE, SOLVIS, KLUB INTERNETOWY E24, COYOTE, WERCOM, WIMAR MD, ITM BAZA POZNAŃSKA, KON-BUD SP. Z O.O., GIANT MEBLE, POLSKIE MEBLE, GALERIA OBORNICKA.
NA CO STAWIA W SWJE PRACY!
- RZETELNOŚĆ - każda marka to indywidualny projekt do którego realizacji podchodzi z pełnym zaangażowaniem, swoje wnioski opiera na obserwacji i doświadczeniu, jakie udało jej się nabyć podczas 10 letniej pracy z wieloma firmami.
- KLIENT - "Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel każdej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku." Peter Drucker
- KOMPLEKSOWOŚĆ - proponuje państwu przeprowadzenie analizy w najważniejszych obszarach działania firmy, aby móc tym samym zaproponować kompleksowe rozwiązania poprawy kondycji, wdrożenia nowatorskich rozwiązań itp.
- SKUTECZNOŚĆ - działa efektywnie i mierzy skuteczność realizowanych działań.
- PERFEKCJA - dąży do doskonałości, uczy się na błędach, by móc razem z Państwem uczestniczyć w narodzinach i rozwoju "marki sukcesu".
- SOLIDNEJ WSPÓŁPRACY - dzięki rzetelnym współpracownikom – małym, dynamicznie prosperującym firmom jest terminowo, zaangażowana, pomysłowa i proponuje nieszablonowe rozwiązania w atrakcyjnej cenie.
WYRÓŻNIENIA
- Certyfikat ze znajomości programu KADRY I PŁACE PREMIUM – poziom średniozaawansowany
- Zaświadczenie o ukończeniu kursu SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
- Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń "Profesjonalista rynku pracy" - Zarządzanie i przywództwo, Analiza profilu Klienta pod katem zatrudnienia, Umiejętności interpersonalne w miejscu pracy.
- Zaświadczenie ukończenia Szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta".
- Certyfikat ukończenia kursu dla Konsultantów Telesprzedaży i Telemarketingu - Eniro Polska.
- Certyfikat ukończenia Szkolenia internetowego- Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
- Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
- Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
- Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
- Jak rozwijać firmę? Systemy zarządzania dla MMŚP
Hasło przewodnie:
"Jeśli jesteś "dobrą piłką", to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz". (Tristan Bernard)
Gdzie znajdą Państwo informację o pomysłodawcy:
profil na Golden Line: profil Agnieszka
blog: www.marketingowo.info