O PROGRAMIE

Projekt "Marka Sukcesu" powstał z myślą o małych i średnich firmach, które zamierzają wdrożyć nowe marki na rynek, pragną zwiększyć motywację pracowników, ograniczyć koszty, usprawnić politykę marketingową firmy, odświeżyć wizerunek czy też znaleźć rzetelne i profesjonalne wsparcie w dłuższej perspektywie ze strony doradcy biznesu.

Przesłankami, które zmotywowały pomysłodawcę do rozpoczęcia prac nad programem były:

  • Trudna sytuacja rynkowa - kryzys i jego konsekwencje dla małych i średnich firm, które, aby przetrwać muszą ograniczać zatrudnienie, produkcję, wydatki oraz szukać niestandardowych sposobów promocji. Program ma na celu szukanie innych rozwiązań radzenia sobie w kryzysie.
  • Niski poziom obsługi ze strony wielu firm doradczych oraz wysokie koszty realizacji powierzonych zadań - małe i średnie firmy podchodzą sceptycznie do agencji marketingowych tylko dlatego, że powstaje ich coraz więcej, a poziom obsługi spada. Na kampanie reklamowe firmy przeznaczają ogromne pieniądze, a efekty są niewidoczne, gdyż założone w działaniach cele nie są w 100% spójne z potrzebami, potencjałem i możliwościami. Dodatkowo przygotowywane kreacje nie wyróżniają się wśród konkurencji, a realizowane akcje opierają się na "szablonach".
  • Brak spójności między działami marketingu i sprzedaży - w wielu firmach komunikacja i współpraca między osobami z działów sprzedaży i marketingu jest utrudniona ze względu na brak konkretnych zasad, narzędzi działań, budżetu. Celem projektu jest wskazanie właściwych "dróg" porozumienia i ustalenie wspólnych priorytetów i ich realizacji.
  • Niewykorzystany potencjał ludzki - w małych i średnich firmach drzemie ogromny ludzki potencjał, który odpowiednio zarządzany może śmiało konkurować z największymi przedsiębiorstwami. Systematyczne szkolenia, coaching, konferencje, rozmowy oceniające i wiele innych działań może sprzyjać rozwojowi najcenniejszego z zasobów - ludzi.
  • Nieefektywne wykorzystanie potencjału marki - pomysłowość i przedsiębiorczość w wykonaniu małych i średnich firm jest motorem gospodarki, niejednokrotnie jednak nieumiejętnie prowadzonym. Wsparcie w realizacji założeń strategicznych to rola Opiekuna Marki.
  • Brak Opiekunów Marki wewnątrz firmy - brak stanowisk specjalistów ds. PR/ marketingu, koordynatora sprzedaży to często zjawisko w małych i średnich firmach. W tym miejscu pojawia się Opiekun Zewnętrzny, który w przeciwieństwie do innych doradców tego pokroju jest zainteresowany poznaniem firmy szczegółowo od wewnątrz i zaproponowaniem najlepszych rozwiązań, ale w racjonalnej cenie.
  • Rosnąca konkurencja - firmy muszą się wyróżniać na rynku, by zyskać nie tylko zaufanie Klientów, ale i kontrahentów. W dobie kryzysu mimo wszystko zyskuje jakość, ludzie poszukują stabilnych i racjonalnych cenowo rozwiązań, które będę im służyć na dłużej. Praca opiekuna marki ma właśnie taki charakter.
  • Możliwość wykorzystania jakościowych efektów skali - program opiera się na współpracy małych i średnich przedsiębiorstw z małym przedsiębiorcą, który wykorzystując ambitne i zaangażowane firmy może świadczyć usługi w sposób kompleksowy, na najwyższym poziomie i w atrakcyjnej cenie. .
  • Podkreślenie jakości i rzetelności w biznesie - obecnie w biznesie często zapomina się o tych sformułowaniach, projekt ma na celu "podkreślenie" ich roli w budowaniu marki sukcesu.

"MARKA SUKCESU" to program rozwoju dla MAŁYCH I ŚREDNICH przedsiębiorstw oparty na trzech kluczowych zasadach:

  1. KOMPLEKSOWOŚĆ MOŻE IŚĆ W PARZE Z JAKOŚCIĄ
  2. WSPÓŁPRACĘ W BIZNESIE MOŻNA OPRZEĆ NA ZAUFANIU
  3. MNIEJSZE NIE ZNACZY SŁABSZE

Jeśli cenią Państwo współpracę z ludźmi z pasją, pomysłami i wielką determinacją, a chcą przy tym dalej rozwijać swój biznes, poprawić działanie niektórych jego "obszarów" lub stworzyć coś zupełnie nowego, proszę dać nam koniecznie znać . Bardzo chętnie obejmiemy stanowisko OPIEKUNA Państwa projektu "MARKA SUKCESU".

Szczegółowe informacje o zasadach współpracy znajdują się TUTAJ.

Regulamin dla firm pragnących uczestniczyć w projekcie jest dostępny TUTAJ.

Informacje na temat pomysłodawcy znajdą Państwo TUTAJ.

W przypadku chęci kontaktu z Opiekunem zapraszamy na stronę: www.markasukcesu.pl/kontakt

button kontakt

button kontakt

 Zostań Marką Sukcesu!

Sprawdź dlaczego warto
przystąpić do programu.

 Zostań Marką Sukcesu!

Sprawdź dlaczego warto
przystąpić do programu.

 Formularz zgłoszeniowy

Przed wypełnieniem formularza
zapoznaj się z regulaminem.

button wypelnij

 Formularz zgłoszeniowy

Przed wypełnieniem formularza
zapoznaj się z regulaminem.

button wypelnij

 Kontakt z opiekunem marki

 +48 668 027 012
 kontakt@brandsoul.pl

 Kontakt z opiekunem marki

 +48 668 027 012
 kontakt@brandsoul.pl

BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates

    © brandsoul.pl - agencja reklamowa Poznań

  

    © brandsoul.pl

Design by: Studio marki - Brand Soul.   

Design by: Studio marki - Brand Soul.
Wdrożenie: perfekcyjneStrony.pl